De eerste twee werkdagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van David Bosch - WaarBenJij.nu De eerste twee werkdagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van David Bosch - WaarBenJij.nu

De eerste twee werkdagen

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

02 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Allereerst dank voor jullie leuke reacties, ik heb er flink om moeten lachen!

Het is vier dagen sinds mijn laatste verslag en inmiddels zijn er alweer flink wat ontwikkelingen.

Allereerst ben ik begonnen met werken bij Unibet. Op mijn eerste dag werd ik door mijn manager, die ik al eens gezien had, voorgesteld aan mijn collega's. Het is een erg jong team met allemaal jongens rond de 25 jaar oud. Aangezien ik voor de Belgische markt actief zal zijn, werk ik samen met een Vlaming en twee Fransmannen. De voertaal is dus afwisselend Nederlands en Engels met de Fransen. Althans Nederlands.. dat Vlaamse taaltje is best wennen, je wordt aangesproken met 'u' bijvoorbeeld dus dat is wel grappig!

Na een aantal uitgelegd gekregen te hebben vroeg mijn manager of ik mee ging lunchen. We zijn naar de Italiaan gegaan en hebben en lekkere pasta gegeten. Genoeg gespreksstof want hij is ook groots fan van het songfestival, toevallig want het is over het algemeen niet erg populair, haha :).

De werkdagen zijn hier iets anders dan in Nederland, over het algemeen wordt er gestart rond 9:30 en de meesten gaan om 18:15 weer weg, prima opsta tijden dus :D! Ik raak steeds iets meer bekend met de methoden en programma's die ze hier gebruiken dus dat gaat de goede kant op. Ik mag zelfs bij een paar meetings aanwezig zijn om mijn inzichten op bepaalde sporten te geven.

Daarbij kreeg ik te horen dat er een trip naar Malta wordt georganiseerd, we gaan dan naar het hoofdkantoor om de gang van zaken daar te bekijken. In de avond is er geen programma dus dan is er vast nog wat tijd om leuke kroege.... dingen te zien op het eiland!

Zaterdag is er Champions League Finale dus dan wordt er ook gewerkt, de avond sessie dan wel. Van 17:00 tot 23:00 wordt er dan onder het genot van een hapje en drankje de wedstrijd bekeken en er zullen een aantal acties aan verbonden zijn. Best een hectisch weekje dus al met al!

Genoeg over werk, gisteren ben ik namelijk ook verhuisd naar een nieuw onderkomen vlakbij Wimbledon. Het is ongeveer 10 minuutjes lopen naar kantoor dus dat is erg fijn.

Voila, volgende keer meer over de huisgenoten etc.

Groeten vanuit het regenachtige Londen!

  • 03 Juni 2015 - 00:16

    Ruben:

    Hee Daaf,
    Dat lijkt mij ook wel wat om 9:30 beginnen :)
    Lunchen bij de Italiaan klinkt trouwens ook niet verkeerd!
    Succes nog op het werk.

  • 03 Juni 2015 - 14:56

    Francine Tante Betje:

    Succes met alles, David! En Engels spreken met Fransen is ook geen sinecure:)

  • 03 Juni 2015 - 18:23

    Thijs:

    Ik hoor het al, zwaar leven daar haha

  • 03 Juni 2015 - 19:24

    Oma Francien Keus-Bruin:

    Leuke dingen om mee te starten David

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

David

Voor mijn nieuwe baan ben ik vertrokken van het mooie Den Haag naar het Engels Londen!

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 3005

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 01 Juni 2016

De reis naar Londen

Landen bezocht: