De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van David Bosch - WaarBenJij.nu De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van David Bosch - WaarBenJij.nu

De eerste 2 dagen

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

29 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is 15:00 plaatselijke tijd en ik heb even tijd om een stukje te kunnen schrijven!

Gisteren ben ik vanuit Rotterdam vertrokken richting Londen om hier voor Unibet te gaan werken in de wijk Wimbledon, van het tennistoernooi dus :).

Na 's ochtends Fayka al gedag te hebben gezegd, bracht moeders me naar Rotterdam. Dwayne, Jeroen, Mike en Marvin (Dof voor insiders) kwamen mij nog even gedag zeggen/zwaaien. En na een bakje koffie gedronken te hebben liep ik drie kwartier vantevoren naar de gate toe.

So far so good, helaas had het vliegtuig een technisch probleem waardoor ik nog drie uur moest wachten. Gelukkig was er een relaxte lounge dus dat maakte nog wat goed. Uiteindelijk zijn we om 17:40 opgestegen (was 14:40) en landde we na 40 minuutjes al in Londen.

De metro bracht mij naar het AirBnB, in de spits zijn er in Londen ook Japanse rituelen. Want ondanks dat er elke drie minuten een metro rijdt, moet iedereen zich er echt in proppen en dan staan er nog steeds tientallen mensen die er niet bij passen.

De AirBnB is heel relaxt, eigen badkamer en prima internet. Het ligt in de wijk Tooting, vrij rustig en overal wel dichtbij. 's Avonds had ik een bezichtiging voor een permanent plek om te wonen maar dat was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Ik zou nog een bezichtiging hebben maar dat kon niet doorgaan vanwege de vertraging.

Na een kort nachtje te hebben geslapen (van gordijnen zijn ze hier in Engeland niet echt fan), werd ik gewekt door het zonnetje. Om negen uur had ik de bezichtiging die ik eigenlijk gisteren zou doen. Het was een nieuw gerenoveerd appartement in een wat ouder complex maar in een erg mooie wijk (Southfields) vlakbij de tennisbanen van Wimbledon.

Ik ben nog niet zeker of ik er voor ga kiezen maar de kans zit erin. Terug ben ik gaan wandelen en dit leidde me langs het Centre Court van Wimbledon, groter dan ik had gedacht, en de voorbereidingen zijn al in volle gang. Veel vrijstaande huizen, golfbanen en parken. Prima buurtje dus al met al.

Zojuist ben ik boodschappen wezen doen, zodat ik weer wat vitamientjes kan oppeuzelen. Ze hebben gelukkig alles, zelfs avocado's en tomaten uit het Westland. Helaas heb ik alleen nog geen kwark kunnen vinden.

Vanavond lekker koken, chillen en nog even voor kamers kijken. Morgen een bezichtiging, dus hopelijk zit er nog wat tussen. Voor nu even genoeg getypt, I'll keep you posted!

  • 29 Mei 2015 - 16:56

    Thijs:

    Leuk, een blog!! Kunnen we meegenieten van deze mooie ervaring.
    Boodschappen zien er gezond uit, ik wacht op de pints en" fish and chips" foto's ;)
    Mocht je kaarten hebben voor Wimbledon of greenfees voor de golfbanen, dan kom ik eraan haha

    Geniet!!

  • 29 Mei 2015 - 21:48

    José:

    Leuk David je hier te volgen! Heel veel succes met je baan en het vinden van woonruimte! X

  • 29 Mei 2015 - 21:52

    Mammie:

    He David, heel grappig om mee te kijken naar je belevenissen!
    Mis je nu al aan tafel haha en je inspirerende kook/receptentips!
    Ik hoop dat je snel een fijne kamer vindt waar je je thuis zult voelen.
    En maandag heel veel succes met je nieuwe baan bij Unibet!!
    Spannend, ben benieuwd.
    Liefs van hier



  • 29 Mei 2015 - 22:53

    Oma Keus:

    Dag David, dat is leuk contacten! Succes met alles. Liefs van mij X

  • 30 Mei 2015 - 21:18

    Fayka:

    Je druk maken om kwark en avocado's, zo ken ik weer ;)

  • 30 Mei 2015 - 21:19

    Fayka:

    *je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

David

Voor mijn nieuwe baan ben ik vertrokken van het mooie Den Haag naar het Engels Londen!

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 2999

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 01 Juni 2016

De reis naar Londen

Landen bezocht: